Magnet Awards 2025: Uutta virtaa työnantajabrändiin – inspiroidu ja verkostoidu huippupuhujien johdolla

Kolmatta kertaa Suomessa järjestettävä Magnet Awards -palkintogaala järjestetään 10.4.2025, jolloin kokoonnutaan juhlistamaan viime vuoden vaikuttavimpia työnantajabränditekoja ja -ammattilaisia. Tapahtumassa pääsee inspiroitumaan myös huippuasiantuntijoiden key note -puheenvuoroista.

Magnet Awards -palkintogaala tuo taas esiin viime vuoden vaikuttavimmat työnantajabränditeot ja -ammattilaiset. Kolmatta kertaa Suomessa järjestettävä tapahtuma järjestetään 10. huhtikuuta 2025, jolloin kokoonnumme juhlistamaan voittajia sekä inspiroitumaan huippuasiantuntijoiden key note -puheenvuoroista.

Tämän vuoden teema on EB Impact: Where Influence Meets Strategy.

Päivän puheenvuoroissa pureudutaan työnantajabrändäyksen polttaviin kysymyksiin: Miten viedä työnantajabrändiä eteenpäin organisaation ylimmän johdon tuella? Kuinka hyödyntää dataa rekrytointimarkkinoinnissa? Entä miten tekoäly muuttaa tapaamme rakentaa ja johtaa työnantajamielikuvaa?

1. Jonna Sjövall – ”Why EB practitioners fail – the difficult conversation about ROI

Jonna Sjövall toimii maailman suurimman varainhoitajan, UBS:n, Global Head of Talent Attraction and Early Careers -roolissa. Uransa aikana hän on nähnyt läheltä, kuinka vaikeaa on varmistaa työnantajabrändityölle johdon tuki sekä tarvittava rahoitus ja sitoutuminen. Jonnan tausta johtamis- ja myyntikonsultoinnissa näkyy suorapuheisena ja ratkaisukeskeisenä otteena, kun hän kertoo, miksi vaativat keskustelut työnantajabrändin ROI:sta ovat niin tärkeitä – ja miten niissä onnistutaan.

2. Chris Woods – ”Storytelling Meets Strategy: Using Data to Transform Recruitment Marketing”

Chris Woods on rekrytointimarkkinoinnin konkari, jolla on yli kymmenen vuoden kokemus työnantajabrändäyksestä ja monimuotoisuuden huomioivista rekrytointistrategioista. Marsin EMEA-alueen rekrytointimarkkinoinnista vastaavana johtajana Chris on erikoistunut kampanjoihin, jotka puhuttelevat eri taustoista tulevia osaajia ja nostavat esiin yhdenvertaisuutta työnantajamielikuvan ytimessä. Puheenvuorossaan Chris avaa, kuinka data voi viedä rekrytointimarkkinoinnin uudelle tasolle, miksi sidosryhmien sitouttaminen on ratkaisevan tärkeää ja miten varmistetaan rekrytoinnin ja liiketoiminnan tavoitteiden yhteensovittaminen.

3. Tiina Rolig & Jenny Moran – ”Employer Branding in the Age of AI

Tekoälystä on tulossa yhä tiiviimpi osa jokapäiväistä työtämme – myös työnantajabrändäyksen saralla. Microsoftin Tiina Rolig ja Wärtsilän Jenny Moran syventyvät puheenvuorossaan siihen, miten AI muuttaa tapaamme houkutella ja sitouttaa työntekijöitä. Miten tekoälyä voi hyödyntää strategisesti esimerkiksi rekrytoinnissa ja työntekijäkokemuksen kehittämisessä? Ja ennen kaikkea: kuinka varmistamme, että tekoälyn avulla luotu työnantajamielikuva on inhimillinen ja kestävällä pohjalla?

Inspiroidu, verkostoidu ja opi uutta

Magnet Awards ei ole pelkästään palkintojenjakotilaisuus – se on myös yksi vuoden tärkeimmistä foorumeista verkostoitua muiden 150–200 alan ammattilaisten kanssa. Tapahtuma tarjoaa inspiraatiota, uusia ja vanhoja tuttuja sekä ainutlaatuisia oppimistilaisuuksia.

Aamupäivän aikana tapahtumakävijät pääsevät kuulemaan kilpailussa shortlistattujen organisaatioiden töistä tarkemmin. Iltapäivällä key note -puheenvuorojen lisäksi jaetaan vuoden 2025 Magnet Awards -palkinnot.

Liput koko päivän tapahtumaan >

Lue myös: Magnet Awards kerää Suomen EB-ammattilaiset yhteen – uusi palkintokategoria tuo mukaan rekrytointimarkkinoinnin
Lue myös: Työntekijät EB-työn keskiössä – ota opit talteen Magnet Talksista