Skip to main content

Ad Tech Specialist

Etsimme

Ad Tech Specialistia

vahvistamaan Alma Mediaratkaisujen Digimainonnan kehityksen Ad Tech –tiimiä. Tehtävämme on vastata Alman digimainonnan järjestelmien toimivuudesta ja ylläpidosta sekä kehittää mainonnan ratkaisuja Suomen suurimmille mediasivustoille ja sovelluksiin. Alma Median uutismediat ja palvelut tavoittavat kuukausittain 90% suomalaisista.

Tehtävässä tuet liiketoimintojen tuoteomistajia digimainonnan ratkaisujen teknisten yksityiskohtien hiomisessa yhteistyössä kehittäjien ja muiden asiantuntijoiden kanssa. Toimit osana ketterää kehitystiimiä, jonka tehtävänä on ylläpidollisten toimien lisäksi jatkuva palvelukokonaisuuksien kehittäminen. Työtehtävässä pääset työskentelemään web-sivustojen, sovellusten ja videon parissa. Työyhteisössämme työskentelee useiden eri alojen ammattilaisia, joten työssä menestyminen edellyttää yhteistyökykyisyyttä sekä hyviä kommunikointitaitoja.

Voit olla taustaltasi web developer, digimainonnan tai media-alan ammattilainen, oleellista on oikea asenne ja halu ratkoa ongelmia yhteistyössä ja viedä asioita eteenpäin proaktiivisesti sekä tehokkaasti.  Liiketoiminnalliset asiat opit varmasti meiltä, jolleivat ne ole entuudestaan tuttuja.

Edellytämme, että hallitset web-kehityksen perusteet. Selaimien kehittäjätyökalut ovat sinulle arkea ja hallitset ne sujuvasti. Versionhallinnan käyttö on entuudestaan sinulle tuttua ja tarvittaessa pienet JavaScript/TypeScript muutokset eivät sinua isommin pelota.

Työskentelemme tiimissä monipaikkaisesti, moderneissa toimistotiloissa Helsingin Töölönlahdella ja Tampereen Finlaysonin alueella, sekä etätyönä. Tarjoamme sinulle myös ison konsernin hyvät henkilöstöedut, kattavat koulutukset ja mahtavat työkaverit. Tehtävä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus. Toivottu aloitusajankohta on marraskuu 2022.

Lisää meistä: 
https://almamedia.dev/

Kiinnostuitko? Hae tehtävään mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 7.10.2022. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Markus Povelainen, Manager, Ad Tech markus.povelainen@almamedia.fi 

Alma Media on voimakkaasti uudistuva monikanavainen mediayhtiö. Tuotteemme ovat alallaan johtavia media- ja palvelubrändejä ja niiden markkina-asema on useimmissa maissa vahva. Tunnetuimpia brändejämme ovat muun muassa Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Etuovi.com ja Monster. Suomessa liiketoimintaamme kuuluvat talous- ja ammattimediat, valtakunnallinen kuluttajamedia, digitaaliset kuluttaja- ja yrityspalvelut, koulutukset sekä ammattikirjallisuuden julkaiseminen. Alman kansainvälinen liiketoiminta itäisessä Keski-Euroopassa, Ruotsissa ja Baltiassa koostuu rekrytointipalveluista, toimitilojen markkinapaikasta ja suoramarkkinointipalveluista.

Alma Media vaikuttavuus

Alma Media synnyttää merkittävimmät positiiviset vaikutuksensa liittyen tiedon jakamiseen ja verojen maksamiseen, luokissa Tieto ja Yhteiskunta.

Alma Media synnyttää merkittävimmät negatiiviset vaikutuksensa tai käyttää resursseja liittyen niukkaan osaamispääomaan ja jätteisiin, luokissa Tieto ja Ympäristö.
Upright data for Alma Media

Klikkaamalla graafia pääset näkemään koko Alma Media Oy vaikuttavuusprofiilin.

Mikä vaikuttavuusprofiili?

Nettovaikutusprofiilin on mallintanut Upright Project. Profiili perustuu tieteellisen tutkimuksen ymmärrykseen erilaisten tuotteiden ja palveluiden vaikutuksista. Profiili kertoo mihin asioihin sinäkin olet mukana vaikuttamassa tämän työpaikan kautta. Lisätietoa Uprightista löydät täältä.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Ad Tech Specialist

Helsinki
Tampere
Kokopäiväinen

Julkaistu 02.12.2022

Yrityksen liikevaihto: 
Yli 100 000 000 €
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti