Skip to main content

Ad Tech Specialist

Etsimme

Ad Tech Specialistia

vahvistamaan Alma Mediaratkaisujen Digimainonnan kehityksen Ad Tech –tiimiä. Tehtävämme on vastata Alman digimainonnan järjestelmien toimivuudesta ja ylläpidosta sekä kehittää mainonnan ratkaisuja Suomen suurimmille mediasivustoille ja sovelluksiin. Alma Median uutismediat ja palvelut tavoittavat kuukausittain noin 90% suomalaisista.

Tehtävässä tuet liiketoimintojen tuoteomistajia digimainonnan ratkaisujen teknisten yksityiskohtien hiomisessa yhteistyössä kehittäjien ja muiden asiantuntijoiden kanssa. Toimit osana ketterää kehitystiimiä, jonka tehtävänä on ylläpidollisten toimien lisäksi jatkuva palvelukokonaisuuksien kehittäminen. Roolissasi vastaat mainonnan jakelun ylläpidosta sinulle nimettyjen palveluiden ja medioiden osalta. Työyhteisömme muodostuu useiden eri alojen ammattilaisista, joten tehtävässä menestyminen edellyttää hyviä yhteistyö- ja kommunikointitaitoja.

Voit olla taustaltasi web developer, digimainonnan tai media-alan ammattilainen, oleellista on oikea asenne ja halu ratkoa ongelmia yhteistyössä ja viedä asioita eteenpäin proaktiivisesti sekä tehokkaasti.

Arvostamme kokemusta seuraavista osa-alueista:

  • mainonnan jakelujärjestelmistä (Xandr, Google Ad Manager, Adfrom jne.)
  • projektien läpiviennistä ja hallinnasta
  • osaamista ketteristä kehitysmenetelmistä
  • modernin web-kehityksen työkaluista
  • selaimien kehittäjätyökalujen hallinta

 

Liiketoiminnalliset asiat opit varmasti meiltä, jolleivat ne ole entuudestaan tuttuja.

Työskentelemme tiimissä monipaikkaisesti, moderneissa toimistotiloissa Helsingin Töölönlahdella ja Tampereen Finlaysonin alueella, sekä etätyönä. Tarjoamme sinulle myös konsernin hyvät henkilöstöedut, kattavat koulutukset ja mahtavat työkaverit.

Lisää meistä:
https://almamedia.dev/

Kiinnostuitko? Hae tehtävään mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 21.3.2023. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Markus Povelainen, Manager, Ad Tech [email protected]

Alma Media on voimakkaasti uudistuva monikanavainen mediayhtiö. Tuotteemme ovat alallaan johtavia media- ja palvelubrändejä ja niiden markkina-asema on useimmissa maissa vahva. Tunnetuimpia brändejämme ovat muun muassa Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Etuovi.com ja Jobly. Suomessa liiketoimintaamme kuuluvat talous- ja ammattimediat, valtakunnallinen kuluttajamedia, digitaaliset kuluttaja- ja yrityspalvelut, koulutukset sekä ammattikirjallisuuden julkaiseminen. Alman kansainvälinen liiketoiminta itäisessä Keski-Euroopassa, Ruotsissa ja Baltiassa koostuu rekrytointipalveluista, toimitilojen markkinapaikasta ja suoramarkkinointipalveluista.

Alma Media vaikuttavuus

Alma Media synnyttää merkittävimmät positiiviset vaikutuksensa liittyen verojen maksamiseen ja tiedon jakamiseen, luokissa Yhteiskunta ja Tieto.

Alma Media synnyttää merkittävimmät negatiiviset vaikutuksensa tai käyttää resursseja liittyen niukkaan osaamispääomaan ja kasvihuonekaasupäästöihin, luokissa Tieto ja Ympäristö.
Upright data for Alma Media

Klikkaamalla graafia pääset näkemään koko Alma Media Oy vaikuttavuusprofiilin.

Mikä vaikuttavuusprofiili?

Nettovaikutusprofiilin on mallintanut Upright Project. Profiili perustuu tieteellisen tutkimuksen ymmärrykseen erilaisten tuotteiden ja palveluiden vaikutuksista. Profiili kertoo mihin asioihin sinäkin olet mukana vaikuttamassa tämän työpaikan kautta. Lisätietoa Uprightista löydät täältä.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Ad Tech Specialist

Helsinki
Tampere
Kokopäiväinen

Julkaistu 04.09.2023

Yrityksen liikevaihto: 
Yli 100 000 000 €
Yrityksen koko: 
Yli 1000 henkilöä
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti