Etsimme asiakkaallemme suunnannäyttäjää uuteen avainrooliin kansainvälisen logistiikan ytimeen!
Asiakkaamme on rakennusalan tuotteita maahantuova tukkuliike. Nyt yrityksessä laajennetaan logistiikkatoimintaa ja etsimme nyt kokenutta ajojärjestelijää, joka haluaa tarttua haasteeseen ja olla mukana kehittämässä asiakkaamme toimintaa alusta asti.
Tässä vakituisessa, uudessa tehtävässä pääset rakentamaan ajojärjestelyprosessia, kehittämään käytäntöjä ja vaikuttamaan suoraan siihen, miten kansainvälinen kuljetusverkosto toimii jatkossa. Kuljetukset hoidetaan yrityksen omalla kalustolla ja kuljettajilla, joten tehtävässäsi keskityt sisäiseen ohjaukseen ja yhteistyöhön yrityksen omien resurssien kanssa.
Tehtävän kuvaus:
Ajojärjestelijänä vastaat kansainvälisten kuljetusten operatiivisesta hallinnasta suunnittelusta ja koordinoinnista aina aikataulutukseen, kuljettajien ohjeistamiseen ja asiakasviestintään asti. Toimit päivittäin yhteistyössä kuljettajien, asiakkaiden ja sisäisten sidosryhmien kanssa. Tehtävässäsi korostuu oma-aloitteisuus, kehityshalu ja kyky nähdä kokonaisuuksia logistiikan näkökulmasta.
Työtehtäviisi kuuluu mm.:
- Kuljetusten suunnittelu ja aikataulutus Suomesta Eurooppaan ja takaisin
- Yrityksen omien kuljettajien ohjaus, neuvonta ja tuki
- Neuvottelut ja yhteydenpito asiakkaiden kanssa toimituksiin liittyen
- Tietullien, ajo- ja lepoaikojen sekä muiden säädösten hallinta
- Toimintatapojen ja järjestelmien kehittäminen yhdessä johdon kanssa
- Asiakasviestintä ja tilausprosessien hallinta
- Mahdollisten poikkeamatilanteiden ratkaisu ja nopea reagointi
Mitä odotamme sinulta:
- Kokemusta ajojärjestelystä sekä kotimaan että kansainvälisen liikenteen parista
- Hyvää ymmärrystä kuljetusalan sääntelystä (esim. ajo-/lepoajat, tullikäytännöt)
- Soveltuvaa koulutustaustaa (esim. logistiikka, liikenneala)
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa (saksa ja espanja katsotaan eduksi)
- Oma-aloitteista, toimeen tarttuvaa ja ratkaisukeskeistä työotetta
- Kiinnostusta kehittää toimintaa ja rakentaa uutta roolia alusta asti
- Hyviä vuorovaikutustaitoja ja aktiivista asiakasviestintäosaamista
Tarjoamme sinulle:
- Vakituisen ja vastuullisen työn uudessa roolissa
- Mahdollisuuden kehittää kuljetusjärjestelmiä ja vaikuttaa toiminnan rakenteisiin
- Modernit työtilat Hämeenlinnassa työskentely arkisin toimistoaikoihin toimistolla
- Kilpailukykyisen palkan ja henkilöstöedut palkkatoiveen voit esittää hakemuksessa
- Aloitus syksyllä 2025
Jätä hakemus: https://www.click-hp.fi/hakemus/21957
Yhteystiedot: Kiinnostuitko tehtävästä? Täytä hakemus ohessa olevan linkin kautta. Kerrothan hakemuksessa mahdollisimman tarkasti osaamisestasi ja aikaisemmasta työkokemuksestasi. CV:n voit lähettää sähköpostitse Sofialle.
Lisätietoja tehtävää koskien:
Soita rohkeasti, jos olet kiinnostunut tehtävästä. Lisätiedot tehtävästä antaa puhelimitse tai sähköpostilla arkisin klo 9:00-17:00 Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointikonsultti Sofia Rodriguez, [email protected], puh. 050 411 6507.
Työpaikan osoite:
Työ alkaa: Työskentelyn aloitus sovitaan yhdessä
Työaika: Kokoaikatyö
Työn kesto: Toistaiseksi voimassa oleva
Hakuaika päättyy: 27.07.2025 21:00
Ilmoitus jätetty: 06.06.2025 14:43
Työmarkkinatorin ilmoitusnumero: 52bcfa06-d74c-49d6-874d-a0933edaeda5
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä