Skip to main content

Customer Service Leader, Finlandia Service Point

Customer Service Leader, Finlandia-talo Service Point


Läpikotaisin peruskorjattu, uusi ja uljas Finlandia-talo avautuu tammikuussa 2025! Rekrytoimme nyt ikoniseen tapahtumakeskukseen henkilökuntaa monipuolisiin tehtäviin.

Service Point

Service Point toimii Finlandia-talon vastaanottona ja infopisteenä. Vastaanotto sijaitsee tuloaulassa, jonka läheisyydestä asiakkaamme kulkevat talon eri tiloihin ja tilaisuuksiin. Service Point työntekijänä toimit uudistetun ja upean Finlandia-talon käyntikorttina ja vastaat omalta osaltasi tapahtumatalon myönteisestä mielikuvasta.


Työnkuva


Etsimme osaavaa ja innostunutta palveluvastaavaa Service Point tiimiimme! Jos sinulla on aiempaa kokemusta tapahtumatalotoiminnasta ja esihenkilötyöstä, saatat olla etsimämme henkilö.


Edellytykset tehtävässä onnistumiseen:


Esihenkilökokemus matkailu-, ravintola- tai palvelualalta: Sinulla on kokemusta esihenkilötyöstä ja osaat motivoida sekä inspiroida omalla esimerkilläsi tiimiäsi saavuttamaan yhteiset tavoitteet.
Asiakas- ja työntekijäkokemuksen johtamistaito: Omaat ihmisläheiset esihenkilötaidot ja haluat auttaa tiimiläisiäsi kasvamaan ja kehittymään työssään. Otat vastuuta myös asiakastyytyväisyyden ylläpitämisestä ja parantamisesta.
Asiakaspalveluhenkisyys: Olet asiakaspalvelun ammattilainen, joka asettaa asiakkaan aina etusijalle ja luo unohtumattomia asiakaskokemuksia.
Organisointikyky: Pystyt hallitsemaan suuria kokonaisuuksia ja pitämään asiat järjestyksessä myös kiireisinä aikoina.
Palvelukokemuksen kehittäminen ja tuloshakuinen toiminta: Olet aktiivinen ja innovatiivinen, sekä haluat jatkuvasti parantaa palvelun ja toiminnan tasoa.
Kielitaito: Edellytyksenä on suomen kielen taito, sekä vähintään englannin tai ruotsin kielen osaaminen. Muu kielitaito katsotaan eduksi.


Palkkaus

Työsuhde on kokoaikainen 112,5 h/3vko. Palkkaus määräytyy sopimuksen ja kokemuksen mukaan, ja on neuvoteltavissa. Lisäksi tarjoamme sinulle Finlandia-talon henkilöstöedut, joihin kuuluvat ateriaetu talon omassa henkilöstöravintolassa, liikunta- ja kulttuurietu (E-passi), kattava Terveystalon työterveys, mahdollisuus sidosryhmälippuihin Finlandia-talossa järjestettäviin konsertteihin sekä 50 % alennus Finlandia-talon omista ravintola- ja kahvilapalveluista. Lisäksi matkapuhelinetu tehtäviin, joissa se on tarpeellinen työtehtävien hoitamisen kannalta.


Uudistuvan Finlandia-talon rekrytointiyhteistyökumppanina toimii Eezy Henkilöstöpalvelut Oy, joka vastaa kandidaattien kontaktoinnista ja esihaastatteluista. Jatkoon valituille hakijoille järjestetään seuraava haastattelukierros Finlandia-talon edustajien kanssa viikoille 37–39.


Jos tämä tehtävä herätti kiinnostuksesi ja tunnistat itsesi yllä olevasta kuvauksesta, lähetä hakemuksesi ja liity osaavaan ja motivoituneeseen tiimiimme!


Alvar Aallon suunnittelema, vuonna 1971 valmistunut Finlandia-talo on yksi Suomen tunnetuimpia moderneja rakennuksia ja yksi Helsingin tärkeimmistä nähtävyyksistä. Talossa yhdistyvät uniikilla tavalla arkkitehtuuri, design, toiminnallisuus ja tunnelma. Tapahtumatoiminnan lisäksi avautuu ensimmäistä kertaa majoitusmahdollisuus, uusia ravintolakonsepteja sekä design-kauppa.


Finlandia-talo on monipuolinen, ammattitaitoisten tekijöiden tapahtumapaikka, joka kykenee palvelemaan yli odotusten niin kansainvälisiä huippukonferensseja, elämyksellisiä yritystapahtumia kuin intiimejä kulttuuri-iltojakin. Finlandia-talo on kansainvälisesti merkittävä huipputapahtumien edelläkävijä, joka kokonaisvaltaisella palvelufilosofiallaan on asettanut tapahtumajärjestämisen tason korkealle.


Lisätietoja:

Hilkka Käyhkö
HR-Konsultti – HoReCa
Eezy Henkilöstöpalvelut Oy
[email protected]

 

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti