Skip to main content

Customer Success Manager

Etsimme kokenutta Customer Success Manageria Alman Business Insights -yksikköön. Business Insights -yksikkö tarjoaa palveluita, jotka auttavat asiakkaitamme löytämään olennaista yritys- ja päättäjädataa liiketoiminnan eri vaiheisiin, juuri silloin kun sitä tarvitaan. Yritystiedon palveluitamme ovat B2B-palvelut, kuten SaaS- ja rajapintapalvelut. Liiketoiminnalle merkitykselliseen tietoomme luottavat erityisesti asiantuntijaorganisaatiot, finanssisektori, yritysten liiketoimintajohto ja B2B-myynti ja -markkinointi.

Vastuullasi on asiakassuhteiden ylläpito ja kehittäminen, asiakastyytyväisyyden varmistaminen ja parantaminen sekä palveluidemme käytön aktivointi ja laajentaminen. Tunnistat kasvun mahdollisuuksia ja kehität jatkuvasti Customer Success -prosesseja ja -toimintamalleja asiakaskokemuksen ja -lisäarvon kasvattamiseksi.

Lisäksi laajennat mielelläsi tuote- ja palvelutietouttasi sekä seuraat alan trendejä. Keräät ja analysoit asiakaspalautetta, teet aktiivisesti yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa, kuten myynti- ja markkinointi, tuotekehitys ja asiakaspalvelu. Lisäksi järjestät asiakaskoulutuksia ja -tapaamisia sekä toimit esihenkilönä product support -tiimille.

Tehtävässä menestyäksesi, odotamme sinulta:

  • Vähintään viiden vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä Customer Success tai vastaavassa asiakasrajapintaroolissa jatkuvaispalveluympäristössä
  • Vahvaa näyttöä Customer Success -prosessien ja toimintatapojen kehittämisestä ympäristössä, jossa työskentelet useiden palveluiden ja sidosryhmien parissa
  • Erinomaista asiakaspalveluasennetta ja viestintätaitoja
  • Proaktiivista ongelmanratkaisukyvykkyyttä, paineensietokykyä sekä kykyä priorisoida
  • Kykyä analysoida ja hyödyntää yritys- ja päättäjädataa
  • Itseohjautuvuutta ja vahvoja tiimityötaitoja
  • Aiempaa kokemusta esihenkilötyöstä
  • Vahvaa kaupallista mentaliteettia ja kykyä oppia uutta
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen osaaminen on etu.

Alma työnantajana

Meille almalaisille tärkeitä asioita ovat rohkeus, yhteistyö ja ystävällinen kulttuuri, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Muuttuvassa liiketoimintaympäristössämme tarvitaan rohkeutta. Rohkeutta haastaa, kokeilla rajoja ja uudistua.

Meille rohkeus ei tarkoita vain suuria sankaritekoja, vaan myös pieniä arkipäiväisiä asioita: kun uskallat sanoa mielipiteesi, tehdä asioita uudella tavalla, kokeilla ja epäonnistua. Uutta kasvua luodaksemme tarvitsemme rohkeutta. Ja rohkeus kasvaa parhaiten yhdessä.

Lupauksemme sinulle

  • Ystävällinen kulttuuri, jossa voit olla juuri sellainen kuin olet: Luotamme toisiimme ja annamme vastuuta ja vapautta työhön.
  • Merkityksellinen ja vaikuttava työ: Tuotteemme ovat tunnettuja ja miljoonat ihmiset käyttävät niitä päivittäin. Niihin luotetaan elämän tärkeitä valintoja tehdessä.
  • Mahdollisuus kasvaa: Kannustamme kokeilemaan rohkeasti uutta ja oppimaan. Oman osaamisen kehittyminen on taattua, kunhan annat sille rohkeasti mahdollisuuden.

Alman tarjoamista työsuhde-eduista sekä siitä, millaista meillä on olla töissä, voit lukea lisää täältä: Alma työpaikkana - Alma Media

Työskentelemme monipaikkaisesti sekä etänä että modernissa ja dynaamisessa avokonttoriyhteisössä Helsingin Töölönlahdella. Toimistomme on esteetön. 

Jos olet asiakaslähtöinen ja intohimoinen Customer Success -ammattilainen, haluamme kuulla sinusta!

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi mahdollisimman pian. Hakuaika tehtävään päättyy 28.2.2025, mutta käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana. Lähetäthän siis hakemuksesi tehtävään mahdollisimman pian!

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti