Hakuaika alkaa: 27.09.2024
Hakuaika päättyy: 09.10.2024
Innostutko kaupasta, uusista haasteista ja ajatteletko digitaalisesti? Haluatko olla luomassa unohtumattomia asiakaskokemuksia visuaalisin keinoin? Tule K-ryhmään ja kirjoita oma kappaleesi eurooppalaisen kaupan alan menestystarinaan.
K-ryhmä etsii energiseen ja uudistuvaan joukkoonsa graafista suunnittelijaa Rakentamisen ja talotekniikan toimialalle. Meillä työskentelet niin Onnisen, K-Raudan kuin omien merkkiemme parissa. Hyödynnät olemassa olevia konsepteja sekä suunnittelet ja toteutat luovaa suunnittelua vaativia monikanavaisia kampanjakokonaisuuksia. Pystyt hyödyntämään liikkuvaa kuvaa sekä automaatiota materiaalien tuotannossa. Vastaat omien toimenpiteiden osalta brändin mukaisesta toteutuksesta. Olet luova, proaktiivinen, analyyttinen ja sinulta löytyy ymmärrystä kaupallisesta visuaalisesta sisällöntuotannosta. Arvostamme uuden oppimisen halua tai innokkuutta ja avoimuutta uusille markkinoinnin työkaluille.
Esimerkkejä toimenkuvaan kuuluvista tehtävistä:
- Suunnittelet ja toteutat K-Raudan ja Onnisen taktisten kampanjoiden monikanavaisia markkinointimateriaaleja.
- Tuotat omien merkkien esitteitä ja muuta myynnin tukimateriaalia.
- Suunnittelet ja kehität jatkuvasti K-Raudan jatkuvaa digitaalista valikoima- ja sisältömarkkinointia ja tuotat tähän markkinointimateriaalia.
Odotamme sinulta:
- Vähintään viiden vuoden kokemusta markkinointiviestinnän materiaalien suunnittelusta ja tuotannosta.
- Kokemusta Adoben tuotteista (mm. InDesign, Photoshop, Illustrator ja After Effects ovat päivittäisessä käytössä) sekä Smartlysta.
- Suomen ja englannin kielen hyvää suullista ja kirjallista hallintaa.
- Hyvää projektihallintataitoa ja kykyä tulla toimeen monenlaisten sidosryhmien kanssa.
Kaupan ala on jatkuvassa murroksessa ja tarjoaa siten mielenkiintoisen työympäristön sekä mahdollisuuden kehittää jokaisen yksilöllisiä vahvuuksia. Tarjoamme sinulle:
- Mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtäväkentän ammattitaitoisessa ja innostuneessa organisaatiossa: Haluamme tehdä Suomen parasta markkinointia ja kehittyä siinä jatkuvasti.
- Mahdollisuuden kehittyä ja kehittää. Ympärilläsi on koko K-ryhmän markkinointi- ja dataosaajien tiimi ja laaja-alainen osaaminen.
- Nykyaikaisen työympäristön, toimipisteenä K-Kampus Kalasatamassa. Työskentelemme hybridityömallilla.
- K-ryhmän kattavat henkilöstöedut, kuten henkilökunnan ostoedun K-ryhmän ketjuihin, ePassin, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä mahdollisuuden vuosittaiseen tulospalkkioon.
Lisätietoja tehtävästä antaa Ulla Hakonen, puh +358 50 563 1693 (4.10. klo 14.00-15.00).
Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 9.10.2024 mennessä oheisen linkin kautta.
Innostutko kaupasta, uusista haasteista ja ajatteletko digitaalisesti? Haluatko olla luomassa unohtumattomia asiakaskokemuksia visuaalisin keinoin? Tule K-ryhmään ja kirjoita oma kappaleesi eurooppalaisen kaupan alan menestystarinaan.
K-ryhmä etsii energiseen ja uudistuvaan joukkoonsa graafista suunnittelijaa Rakentamisen ja talotekniikan toimialalle. Meillä työskentelet niin Onnisen, K-Raudan kuin omien merkkiemme parissa. Hyödynnät olemassa olevia konsepteja sekä suunnittelet ja toteutat luovaa suunnittelua vaativia monikanavaisia kampanjakokonaisuuksia. Pystyt hyödyntämään liikkuvaa kuvaa sekä automaatiota materiaalien tuotannossa. Vastaat omien toimenpiteiden osalta brändin mukaisesta toteutuksesta. Olet luova, proaktiivinen, analyyttinen ja sinulta löytyy ymmärrystä kaupallisesta visuaalisesta sisällöntuotannosta. Arvostamme uuden oppimisen halua tai innokkuutta ja avoimuutta uusille markkinoinnin työkaluille.
Esimerkkejä toimenkuvaan kuuluvista tehtävistä:
Suunnittelet ja toteutat K-Raudan ja Onnisen taktisten kampanjoiden monikanavaisia markkinointimateriaaleja.
Tuotat omien merkkien esitteitä ja muuta myynnin tukimateriaalia
Suunnittelet ja kehität jatkuvasti K-Raudan jatkuvaa digitaalista valikoima- ja sisältömarkkinointia ja tuotat tähän markkinointimateriaalia.
Odotamme sinulta:
Vähintään viiden vuoden kokemusta markkinointiviestinnän materiaalien suunnittelusta ja tuotannosta.
Kokemusta Adoben tuotteista (mm. InDesign, Photoshop, Illustrator ja After Effects ovat päivittäisessä käytössä) sekä Smartlysta.
Suomen ja englannin kielen hyvää suullista ja kirjallista hallintaa.
Hyvää projektihallintataitoa ja kykyä tulla toimeen monenlaisten sidosryhmien kanssa.
Kaupan ala on jatkuvassa murroksessa ja tarjoaa siten mielenkiintoisen työympäristön sekä mahdollisuuden kehittää jokaisen yksilöllisiä vahvuuksia.
Tarjoamme sinulle:
Mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtäväkentän ammattitaitoisessa ja innostuneessa organisaatiossa: Haluamme tehdä Suomen parasta markkinointia ja kehittyä siinä jatkuvasti.
Mahdollisuuden kehittyä ja kehittää. Ympärilläsi on koko K-ryhmän markkinointi- ja dataosaajien tiimi ja laaja-alainen osaaminen.
Nykyaikaisen työympäristön, toimipisteenä K-Kampus Kalasatamassa. Työskentelemme hybridityömallilla.
K-ryhmän kattavat henkilöstöedut, kuten henkilökunnan ostoedun K-ryhmän ketjuihin, ePassin, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä mahdollisuuden vuosittaiseen tulospalkkioon.
Lisätietoja tehtävästä antaa Ulla Hakonen, puh +358 50 563 1693 (4.10. klo 14.00-15.00).
Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 9.10.2024 mennessä oheisen linkin kautta.
Kesko synnyttää merkittävimmät negatiiviset vaikutuksensa tai käyttää resursseja liittyen kasvihuonekaasupäästöihin ja niukkaan osaamispääomaan, luokissa Ympäristö ja Tieto.
Mikä vaikuttavuusprofiili?
Nettovaikutusprofiilin on mallintanut Upright Project. Profiili perustuu tieteellisen tutkimuksen ymmärrykseen erilaisten tuotteiden ja palveluiden vaikutuksista. Profiili kertoo mihin asioihin sinäkin olet mukana vaikuttamassa tämän työpaikan kautta. Lisätietoa Uprightista löydät täältä.