Skip to main content

IT Solution Expert - First Level Support


Hei sinä palveluhenkinen ja aktiivinen, kansainvälistä tiimiä kaipaava IT osaaja! Etsimme yhteistyössä asiakkaamme Siemens Financial Services Ab:n kanssa IT Solution Expert - First Level Support -henkilöä osaksi Cross-Application Support -tiimiä. Toimipiste sijaitsee Espoossa. Toivomme aloitusta tehtävässä mahdollisimman pian. Sopimus tehdään vuoden ajalle, jatkomahdollisuus on olemassa.

In Siemens Financial Services (SFS), the Cross-Application Support Team (CAS) is a virtual function situated in Sweden and the UK, which proactively supports within the Commercial Finance area of SFS. This includes Finland, where team members from Sweden are visiting regularly, but no team member is located yet. You will be our future first point of contact for the Finnish business colleagues.

CAS-tiimi tukee globaaleja palveluita toimimalla liiketoiminnan ensimmäisenä kontaktina. Tiimi ottaa vastaan häiriö-, muutos- ja palvelupyyntöjä. Tärkeä osa päivittäistä työtä on myös menettelytapojen sekä sovellus- ja järjestelmädokumentaation luominen ja ylläpito. 

Työskentelet mielelläsi kansainvälisessä tiimissä ja tehtävässä vaaditaankin sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. 

Tehtäviisi tulee kuulumaan mm.: 

  • varmistat ja arvioit tuki- ja palvelupyyntöjen aiheellisuuden kyseisiä järjestelmiä ja kiireellisyyttä koskien ja teet tarvittaessa niihin tarkennuksia
  • tuotat asiakaspalvelua kaikkien tuettujen järjestelmien osalta; selvität ongelmien laadun ja pyrit ratkaisemaan ne tai siirtämään eteenpäin vastaavalle asiantuntijalle
  • työssäsi käytät ja hallinnoit olemassa olevia virhe- ja ongelmatietokantoja sekä  konfiguraation hallinnan tietokantaa
  • teet tiivistä yhteistyötä liiketoiminnan ja eri asiantuntijoiden (2nd level tuki) sekä muiden sidosryhmien kanssa
  • viestit tehokkaasti, ajantasaisesti ja ammattimaisesti huolehtien korkeasta asiakastyytyväisyydestä niin loppuasiakkaiden kuin kollegoidenkin suhteen
  • koordinoit ja tuet tietyissä IT palveluissa, kuten käyttäjä- ja tunnushallinnassa, datan hallinnassa sekä prosessiseurannassa
  • suoritat sovellusvalvontaa ja raportointia sekä osallistut proaktiivisesti ylläpito ja tukitehtäviin yhdessä järjestelmätiimien kanssa
  • tuotat laitehallintaan liittyvää tukea
  • osallistut IT toiminteiden osalta myös uusien ja lähtevien työntekijöiden prosesseihin

 Toivomme sinulta: 

  • noin kahden vuoden kokemusta IT tuen tehtävistä, erityisesti arvostamme kokemusta rahoitusalalta
  • kokemusta ITIL-prosessikehyksestä IT palveluhallinnan työkaluissa (kuten ServiceNow)
  • asiakaslähtöistä ajattelutapaa
  • järjestelmällistä, oma-aloitteista ja aktiivista työskentelyotetta
  • hyviä kommunikointitaitoja erilaisten sidosryhmien kanssa
  • analyyttistä ajattelutapaa ja päätöksentekokykyä
  • halua tehdä  työ laadukkaasti ja aikataulussa
  • tiimihenkisyyttä
  • tietämystä sääntely ja auditointivaatimuksista
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taidon katsomme eduksi

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden päästä mukaan osaavaan kansainväliseen tiimiin!  

Kiinnostuitko? Lisätietoja antaa mielellään Eilakaislan seniorkonsultti Heidi Martiala-Welin, puh. 046 8522 010, etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi. Liitäthän hakemukseesi englannin kielisen cv:n. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla. 

Sijainti: Tarvonsalmenkatu 19 Espoo

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

IT Solution Expert - First Level Support

Siemens Financial Services AB, sivuliike Suomessa
Espoo
Kokopäiväinen

Julkaistu 20.10.2022

Yrityksen liikevaihto: 
10 000 000 - 19 999 999 €
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti