Onko sinulle tärkeää saada päivittäisessä työssäsi aikaan jotakin merkityksellistä? Oletko asiakaspalveluhenkinen tekijä ja innostunut tavoitteellisesta työstä? Asiakkaidemme palveleminen on yksi Kelan tärkeimmistä tehtävistä. Jos työ asiakkaiden auttamisen parissa motivoi sinua, niin tätä mahdollisuutta ei kannata ohittaa.
Työssäsi ohjaat ja neuvot kokonaisvaltaisesti eri elämäntilanteissa olevia Kelan asiakkaita puhelimessa ja kasvokkain. Työsi pääpaino on puhelinpalvelussa ja käytät asiakkaiden neuvontaan erilaisia tietojärjestelmiä. Tehtävään sisältyy osittain työskentelyä palvelupisteellä. Varmistat asiakaspalvelun sujuvuuden ja erinomaisen asiakaskokemuksen yhteistyössä ryhmäsi kanssa.Olet tärkeässä roolissa asiakkaan ja Kelan kohtaamisissa.
Tarjoammesinulle:
monipuolisen, vastuullisen ja mielenkiintoisen työn
hyvän perehdytyksen ja mahdollisuuden ammatilliseen kehittymiseen vaativissa asiakaspalvelutehtävissä
kokeneiden ja osaavien työkavereiden tuen
lounasedun ja kattavan työterveyshuollon
mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön tilanteen mukaan
palkan, joka on alkaen 2588 e/kk kokemuksestasi ja osaamisestasi riippuen.
Odotamme, että sinulla on:
tehtävään soveltuva ammatillinen- tai korkeakoulututkinto
halu ja taito tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksia sekä kokemusta asiakaspalvelutehtävistä
hyvät digi- ja tiedonhakutaidot sekä valmiudet käyttää useita eri tietojärjestelmiä samanaikaisesti
tavoitteellinen ja laadukas työote, joka säilyy kiireisissäkin tilanteissa
taito palvella asiakkaita sujuvasti puhelimitse sekä kasvotusten
erinomainen suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito sekä sujuva englannin kielen taito
hyvät vuorovaikutus- ja työyhteisötaidot.
Eduksi on jos:
sinulla on kokemusta nopeatempoisesta sekä vaativasta ja/tai monikanavaisesta asiakaspalvelutyöstä
olet itseohjautuva ja haluat kehittyä työssäsi
hahmotat hyvin kokonaisuuksia, osaat tarvittaessa tehdä nopeita ratkaisuja ja johdat asiakaspalvelutilanteita ammattitaitoisesti
sinulla on myös muuta kielitaitoa kuten ruotsin tai saamen kielen taito.
Kelassa työskentelee monenlaisia ihmisiä ja meillä jokainen saa olla oma itsensä. Panostamme yhdenvertaisuuteen ja tasa-arvoon. Valitsemme tehtäviin ne henkilöt, joiden osaaminen ja kokemus vastaavat parhaiten haussa olevan työtehtävän vaatimuksia. Tervetuloa joukkoomme sellaisena kuin olet!
Kiinnostuitko? Lähetä meille hakemus ja katsotaan, voisimmeko me tarjota sinulle mielekkään työn ja seuraavan askeleen urapolullasi. Hae tehtävää rekrytointijärjestelmässämme osoitteessa www.kela.fi/rekrytoi viimeistään 7.2.2025. Liitä hakemukseen hakemuskirje ja ansioluettelo. Kun hakemuksesi on saapunut meille, lähetämme vahvistuksen sähköpostiisi.
Jos kiinnostuit tehtävästä, jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut hakuaikana.
Lisätietoja tehtävästä antaa puhelimitse Tommi Korhonen perjantaina 31.1.2025 klo 9-11 ja tiistaina 4.2.2025 klo 14-16, p. 050 5842507.
Turvallisuusselvitys: Henkilöstömme, asiakkaidemme sekä käsittelemämme tiedon turvaaminen on meille ensiarvoisen tärkeää. Siksi teetämme valitusta hakijasta turvallisuusselvityksen. Lisätietoja aiheesta löydät www.supo.fi
Kiinnostaako sinua yhteiskunnallisesti merkityksellinen työ luotettavan työnantajan palveluksessa? Kenties haluat olla mukana rakentamassa suomalaista hyvinvointia tsemppaavassa työporukassa? Asiakkaiden palveleminen on yksi Kelan tärkeimmistä tehtävistä.
Tiesitkö, että Kelassa on oma IT, jossa työskentelee lähes 900 IT-asiantuntijaa mitä monipuolisimmissa tehtävissä? Meillä on tarjota IT-alan hommia niin kokeneille konkareille kuin uransa alussa oleville IT-ammattilaisillekin.