Haemme Kelan asiakaspalveluyksikköön johtajaa, joka vastaa Läntisen asiakaspalveluyksikön toiminnasta ja kehittämisestä. Työsuhde alkaa 1.10.2024 tai sopimuksen mukaan. Toimipaikkasi on sovittavissa yksikkösi toiminta-alueelle ja tehtävä edellyttää matkustamista.
Yksikön toiminta-alueena on Keski-Pohjanmaa, Pohjanmaa, Satakunta ja Varsinais-Suomi. Läntisen asiakaspalveluyksikön palveluryhmissä työskentelee noin 140 henkilöä. Asiakkaita palvellaan 25 omassa palvelupisteessä ja näiden lisäksi Kela-palvelua saa yksikön toiminta-alueella 25 yhteispalvelun asiointipisteessä. Yksikkö osallistuu myös valtakunnallisten palvelutehtävien hoitamiseen.
Asiakaspalveluyksikkö vastaa asiakaspalvelun kokonaisvaltaisesta hoitamisesta yksikön palvelupisteillä, osana valtakunnallista puhelinpalvelua ja muuta henkilökohtaista asiakaspalvelua. Asiakaspalveluyksikkö toimii laaja-alaisen kumppanuusverkoston kanssa.
Asiakaspalveluyksikön johtaja johtaa yksikön toimintaa, vastaa yksikön tuloksesta sekä asiakaspalvelun toimivuudesta, laadusta ja kehittämisestä. Lisäksi hän vastaa yksikön sidosryhmäyhteistyöstä. Asiakaspalveluyksikön johtaja kehittää palveluverkkoa yhteisten tavoitteiden mukaisesti sekä tekee ehdotuksia uusiksi toimintatavoiksi. Vastuu resurssitarpeen arvioinnista ja resurssien kohdentamisesta, yhteispalvelun asiointipisteiden sopimusasioista sekä asiakaspalvelun turvallisuudesta kuuluvat asiakaspalveluyksikön johtajalle. Asiakaspalveluyksikön johtaja on palvelutoiminnan johtoryhmän jäsen ja raportoi palvelujohtajalle.
Tarjoamme sinulle:
haastavan, monipuolisen, vastuullisen ja yhteiskunnallisesti merkityksellisen työn, jonka parissa voit kehittyä johtajana
osaamistasi tukevat kehittymismahdollisuudet
kokeneen ja ammattitaitoisen työyhteisön tuen
kattavat työsuhde-edut
mahdollisuuden tehdä etätyötä ja työskennellä valitsemallasi paikkakunnalla.
Asiakaspalveluyksikön johtajan palkka on alkaen 7 500 e/kk.
Odotamme, että sinulla on
ylempi korkeakoulututkinto
useamman vuoden kokemus palveluorganisaation johtamistehtävistä ja tulosohjauksesta sekä vaativista esihenkilötehtävistä
osaamista ja näyttöä asiakaspalvelun ja asiakkuuksien kehittämisestä
palveluyksikön vastuulla olevien asiakkuuksien, palvelujen ja niihin liittyvien kumppanuuksien tuntemusta
itsenäinen ja tavoitteellinen työote nopeasti kehittyvissä tilanteissa ja muuttuvassa toimintaympäristössä
sujuva suomen ja ruotsin kirjallinen sekä suullinen kielitaito.
Me Kelassa kehitämme henkilöstökokemustamme jatkuvasti. Panostamme itse- ja yhteisöohjautuvaan työhön ja arvostamme henkilöstöämme. Teemme työtä monipaikkaisesti, mutta rakennamme myös yhteisöllisyyttä. Väestöliitto myönsi Kelalle vuonna 2024 Perheystävällinen työpaikka -tunnuksen merkiksi siitä, että meillä työn ja muun elämän yhteensovittaminen on sujuvaa.
Kelassa työskentelee monenlaisia ihmisiä ja meillä jokainen saa olla oma itsensä. Panostamme yhdenvertaisuuteen ja tasa-arvoon. Valitsemme tehtäviin ne henkilöt, joiden osaaminen ja kokemus vastaavat parhaiten haussa olevan työtehtävän vaatimuksia. Tervetuloa joukkoomme sellaisena kuin olet!
Kiinnostuitko? Lähetä meille hakemus, niin katsotaan, voisimmeko tarjota sinulle mielekkään työn ja seuraavan askeleen urapolullasi. Hae tehtävää rekrytointijärjestelmässämme osoitteessa www.kela.fi/rekrytoi viimeistään 22.8.2024. Liitä hakemukseen hakemuskirje ja ansioluettelo. Kun hakemuksesi on saapunut meille, lähetämme vahvistuksen sähköpostiisi.
Lisätietoja tehtävästä antaa palvelujohtaja Antti Jussila, puh. 040 8345 703:
12.8. klo 10-11
16.8. klo 14-15
20.8.2024 klo 10-11
Turvallisuusselvitys: Asiakkaidemme ja käsittelemämme tiedon sekä henkilöstömme turvaaminen on meille ensiarvoisen tärkeää. Siksi teetämme valitusta hakijasta turvallisuusselvityksen. Lisätietoja aiheesta löydät www.supo.fi.
Tiesitkö, että Kelassa on oma IT, jossa työskentelee lähes 900 IT-asiantuntijaa mitä monipuolisimmissa tehtävissä? Meillä on tarjota IT-alan hommia niin kokeneille konkareille kuin uransa alussa oleville IT-ammattilaisillekin.
Kiinnostaako sinua yhteiskunnallisesti merkityksellinen työ luotettavan työnantajan palveluksessa? Kenties haluat olla mukana rakentamassa suomalaista hyvinvointia tsemppaavassa työporukassa? Asiakkaiden palveleminen on yksi Kelan tärkeimmistä tehtävistä.