Skip to main content

Service Desk Specialist (Bezala), Renance Oy

Haemme Service Desk Specialistia taloushallinto-ohjelmistoalan kasvuyritys Renanceen työskentelemään Bezala-tuotteemme asiakastuessa!

Me Renancella olemme osa Greenstep-konsernia ja yli 20 hengen tiimiimme kuuluu tällä hetkellä myynti- ja markkinointi, ohjelmistokehitys sekä tuki ja laadunvarmistus. Koko Greenstep-konsernissa työskentelee tällä hetkellä yli 700 henkilöä.

Bezala on yksi Greenstep-konserniin kuuluvan taloushallinnonalan ohjelmistoja kehittävän Renance Oy:n tuotteista. Bezalan tavoite on poistaa manuaalinen työ kuittien ja matkalaskujen maailmasta. Haluamme tehdä asiakkaidemme taloushallinnon prosesseista niin automaattista kuin mahdollista. Niin mobiilisovelluksena kuin selainpohjaisenakin toimiva Bezala integroituu suomalaisiin ja kansainvälisiin kirjanpito-ohjelmistoihin kuten Netvisor, Procountor ja NetSuite.

Kasvamme nopeasti niin Suomessa kuin muissakin Pohjoismaissa. Liikevaihtomme kasvoi edellisenä tilikautena noin 50% ja käyttäjiäkin meillä on jo yli 100 000. Hyödynnämme työssämme moderneja myynnin, asiakaspalvelun ja tiimityön työkaluja. Bezalassa yhdistyy asiakaskeskeisyys ja positiivinen tekemisen meininki. Haluamme saada asioita aikaan ahkerasti työskentelemällä sekä yksilöinä että tiiminä!  

Roolisi Services Desk Specialistina

Tässä roolissa tulet auttamaan asiakkaita mm. Bezalan käyttöönotoissa sekä erilaisissa Bezalaan liittyvissä kysymyksissä ja selvityksissä tavoitellen parasta mahdollista asiakaskokemusta. Työskentelet asiakastuessa sähköpostitse, puhelimitse ja chatin välityksellä. Pyrit mahdollistamaan asiakkaille sujuvan ja ketterän työskentelyn, jossa taloushallinnon rutiinityötä olisi mahdollisimman vähän. Työskentelet ketterässä tiimissämme proaktiivisesti koko nelihenkisen asiakastuen tiimin kanssa!

Lisäksi:

  • Työpisteesi on Espoossa ja työskentelemme hybridi-mallilla. Työsuhteen alussa perehdytysvaiheessa teet töitä paikan päällä toimistolla.
  • Palkkaus noin 3000€/kk aikaisemmasta kokemuksestasi riippuen. Lisäksi meidän yhdessä-ohjelman myötä vuotuisesta liikevoitosta jaetaan 10% tasapuolisesti ja roolista riippumatta kaikille työntekijöille.
  • Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen.

 

Mitä toivomme sinulta?

  • Erilaisten järjestelmien ja niiden välisten integraatioiden omaksuminen luonnistuu sinulta sujuvasti.
  • Sinulla on tekninen, kaupallinen tai taloushallintoon liittyvä tutkinto suoritettuna.
  • Arvostamme aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja kiinnostusta oppia järjestelmistä ja automatisaatiosta.
  • Reipasta "can do"- asennetta, sillä pääset nopeasti tositoimiin!
  • Edellytämme sujuvaa suomen, englannin ja ruotsin kielen osaamista.
  • Haluat sitoutua kokoaikaiseen vakituiseen työsuhteeseen.

Teet tiimin kanssa asiakkaille käyttöönottoja. Yksi osa käyttöönottoja ovat erilaiset integraatiot. Katsomme siis eduksi teknisen taustan/kyvykkyyden.

Emme edellytä aiempaa kokemusta taloushallinnon tehtävistä tai Bezalan käytöstä, mutta nämä katsotaan eduksi.

Toivomme tulevalta tiimiläiseltämme rohkeutta työskennellä asiakasrajapinnassa, ja kiinnostusta oppia lisää taloushallinnon maailmasta, erityisesti järjestelmäpuolen kehityksestä! Olet paineensietoykykinen persoona, jonka hymy ei hyydy tiukoissakaan tilanteissa. Jatkuvan oppimisen ja Bezalankin kehityksen vuoksi toivomme, että olet luonteeltasi utelias, ja haluat ymmärtää järjestelmiä ja niiden rakentamista paremmin! 

 

Mitä tarjoamme sinulle?

Bezala-tiimissä pääset työskentelemään itseohjautuvassa, kansainvälisessä työyhteisössä sekä mukaan monipuolisiin ja vaihteleviin tilanteisiin. Pääset tekemään merkityksellistä työtä ja tukemaan asiakkaitamme heidän menestystarinoissaan. Lisäksi tukena on tiimi, jossa saadaan asioita aikaan ja pidetään myös hauskaa sekä juhlistetaan onnistumisia! Pidämme toisistamme huolta ja teemme töitä yhdessä tiiminä hyvällä sykkeellä. 

Työnantajasi on virallisesti Renance Oy, mutta me kuulumme yhtä lailla Greenstep-perheeseen. Greenstep Oy on vuonna 2010 perustettu perheyritys, joka on kasvanut yli 700 kirjanpidon, palkanlaskennan, CFO-palveluiden ja HR:n ammattilaisen, data-analytiikan, vastuullisuuden sekä järjestelmäosaajan asiantuntijaorganisaatioksi.

Jokainen greenstepiläinen on meille tärkeä ja haluamme mielenkiintoisten tehtävien lisäksi tarjota erinomaiset työsuhteet kaikille. Meillä pääset osaksi työyhteisöä, jossa asiantuntijuus, vastuullisuus ja toisista välittäminen näkyy arjessa.

Greensteppiläisenä saat

joustavat työajat & hybridityömahdollisuuden. Hybridimalli meillä tarkoittaa sekä toimisto- että etäpäiviä sopivassa suhteessa. Näemme tällä olevan tärkeän vaikutuksen yrityskulttuuriimme ja yhteisöllisyyteemme.

Greenstepin yhdessä-ohjelman myötä vuotuisesta liikevoitosta jaetaan 10% tasapuolisesti ja roolista riippumatta kaikille työntekijöille.

liikunta- ja lounasedun Epassissa.

jatkuvan kehittymisen mahdollisuudet. Kehittymistä tukee erityisesti koulutuspalvelumme Greenstep Academy sekä haastavat asiakasyritykset ja mielenkiintoiset toimeksiannot.

aidosti työstään ja toisistaan välittävän tiimin sekä laajat sisäiset osaajaverkostomme. Koko Greenstepin laajuisesti meitä on jo yli 700 asiantuntijan verkosto! Yhdessä menemme eteenpäin, kerryttäen samalla myös henkilökohtaista substanssiosaamistamme.

osasi yrityksessä, joka tekee aktiivisesti yhteiskunnallista hyvää. Voit lukea lisää vastuullisuustyöstämme TÄSTÄ.

mahdollisuuden olla mukana yksityisomisteisen, vakavaraisen ja kannattavan perheyrityksen kasvussa.

vapautta ja vastuuta kehittää asioita, arvojemme mukaisesti. Kasvumme on orgaanista ja toimintaamme sekä arkeamme ohjaa vahvasti yhteinen arvopohjamme.

Voit tutustua meihin työnantajana yhteistyössä Duunitorin kanssa toteutetun artikkelin kautta täältä: https://duunitori.fi/tyoelama/greenstep-tyonantajana-10-syyta/?preview

Tervetuloa töihin!

Mikäli innostuit avoimesta tehtävästä, laitathan hakemuksesi meille mahdollisimman pian. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 27.10.2024. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana, eli odotamme innolla kuulevamme sinusta pian!

Työpisteesi on Espoossa ja työskentelemme hybridi-mallilla. Työsuhteen alussa perehdytysvaiheessa teet töitä Espoon toimistolla.

Voit tutustua meihin tarkemmin täällä: https://bezala.com/fi 

Laita mukaan hakemukseesi:

  • Linkki LinkedIn-profiiliisi tai liitteeksi CV.
  • Miksi olet kiinnostunut työskentelemään juuri meillä ja miksi uskot menestyväsi tehtävässä?
  • Palkkatoiveesi.

Työhön valittavilta tarkistetaan prosessin lopussa referenssit.

Greenstep vaikuttavuus

Greenstep synnyttää merkittävimmät positiiviset vaikutuksensa liittyen verojen maksamiseen ja työpaikkojen luomiseen, luokassa Yhteiskunta.

Greenstep synnyttää merkittävimmät negatiiviset vaikutuksensa tai käyttää resursseja liittyen niukkaan osaamispääomaan ja kasvihuonekaasupäästöihin, luokissa Tieto ja Ympäristö.
Upright data for Greenstep

Klikkaamalla graafia pääset näkemään koko Greenstep Oy vaikuttavuusprofiilin.

Mikä vaikuttavuusprofiili?

Nettovaikutusprofiilin on mallintanut Upright Project. Profiili perustuu tieteellisen tutkimuksen ymmärrykseen erilaisten tuotteiden ja palveluiden vaikutuksista. Profiili kertoo mihin asioihin sinäkin olet mukana vaikuttamassa tämän työpaikan kautta. Lisätietoa Uprightista löydät täältä.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Service Desk Specialist (Bezala), Renance Oy

Vantaa
Espoo
Kokopäiväinen
1 - 2 vuotta

Julkaistu 08.10.2024

Yrityksen liikevaihto: 
20 000 000 - 49 999 999 €
Yrityksen koko: 
500 - 999 henkilöä
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti