Skip to main content

Service Manager

Haemme Service Manageriä/Palvelupäällikköä osaksi Support-tiimiämme, joka vastaa asiakassuhteiden jatkuvista palveluista. Aiemmasta kokemuksesta on hyötyä, mutta asennoituminen tekemiseen on tärkeintä ja tuemme sinua kokemuksesi mukaan, joten rooli sopii myös työuraansa aloittelevalle. Tulet toimimaan yhdistävänä linkkinä asiakkaan ja teknisen tukipalvelumme välissä.

Kasvava liiketoimintayksikkömme Helsingissä keskittyy yritysten ja julkisen sektorin digitaalisten ratkaisujen kehittämiseen ja sähköisten palveluiden toteuttamiseen.

Tehtävässä menestymiseen siivittää:

  • Tiimityöskentelytaidot
  • Oma-aloitteisuus ja proaktiivisuus
  • Halu auttaa ja ratkoa asiakkaiden tarpeita
  • Kyky rakentaa kestävää ja kaikkia osapuolia hyödyttävää yhteistyötä
  • Ratkaisuhakuinen asenne
  • Hyvät kommunikaatiotaidot suomeksi ja englanniksi

Tehtävän vastuualueet:

Olet mukana päivittäisessä tekemisessä seuraten ja ohjaten asiakkaiden palvelupyyntökokonaisuutta, vastaten tiettyjen asiakkaiden kokonaispalvelulupauksen täyttämisestä ja näihin liittyvien hallinnollisten asioiden hoitamisesta, teknisen tiimimme tukemisesta sekä osallistumalla proaktiviisesti palvelujemme ja työtapojemme kehittämiseen. Roolin vastuuseen ei kuulu sovelluskehityksen tekninen osaaminen, mutta ymmärrys IT-alan toiminnasta ja erilaisista työtehtävistä on eduksi.

Työskentely onnistuu nykyaikaisten työvälineiden myötä joustavasti joko etäkonttorista käsin tai halutessasi voit myös työskennellä jossain toimipisteistämme Helsingissä, Tampereella, Jyväskylässä tai Lappeenrannassa.

Millaista on twodaylla?

Meillä pääset mukaan suomalaisten suuryritysten ja julkisen sektorin mielenkiintoisiin ICT-projekteihin. Työskentelet merkittävien asioiden parissa, kehittäen suomalaista tietoyhteiskuntaa. Ammatillisten haasteiden lisäksi saat osaavia työkavereita, joiden rentoon seuraan olet tervetullut juuri sellaisena kuin olet. Viihtyisät toimistomme sijaitsevat ydinkeskustassa. Meille on helppo tulla, joka tavalla!

Miksi twodaylle töihin?

  • Mahtava työyhteisö ja osaavien työkavereiden tuki
  • Pienen talon ketteryys ja ison talon edut - luova ja byrokratiavapaa ilmapiiri
  • Monipuoliset, haastavat ja vaihtelevat työtehtävät
  • Kokemusta isoista suomalaisista softaprojekteista
  • Tuki ammattitaidon kehittämiseen
  • Työskentely modernien teknologioiden parissa


Me olemme twoday.

Yli 600 osaajamme Suomessa ja yhteensä 2 200 Pohjoismaissa ja Liettuassa rakentavat parempaa huomista ja helpompaa arkea teknologian avulla. Autamme asiakkaitamme menestymään digitaalisessa muutoksessa muun muassa ohjelmistokehityksen, dataohjatun päätöksenteon, älykkään automaation, digitaalisten palveluiden sekä räätälöityjen sovellusten avulla. 8 000 asiakastamme sekä lukematon määrä onnistuneita projekteja niin julkiselta kuin yksityiseltä sektorilta antavat meille ainutlaatuisen näkymän digitaaliseen yhteiskuntaamme ja sen eteenpäin viemiseen.

Meillä ihminen tulee aina ensin, ja tärkein menestystekijämme ovat työntekijät. Siksi teemme parhaamme, että olemme hyvä työpaikka, jossa kulttuuri tukee hyvinvointia, kehittymistä ja merkityksellistä tekemistä. Uskomme, että välittämällä toisistamme ja yhteiskunnastamme sekä tekemällä töitä suurella sydämellä ja intohimolla voimme aidosti vaikuttaa asioihin.

We create a better tomorrow through technology - twoday.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Service Manager

Helsinki
Tampere
Lappeenranta
Jyväskylä
Kokopäiväinen

Julkaistu 15.02.2023

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti