Tax Advisor yrityskonsultointiin - Tax Advisor för företagskonsultation
Nedan på svenska.*
Kiinnostaisiko sinua haastava ja itseohjautuva rooli verotukseen ja yritysjärjestelyihin liittyvien konsultointitehtävien parissa, innostava tiimi ja mukavat kollegat sekä työn ja vapaa-ajan sujuva yhdistäminen? Haluaisitko työskennellä alansa johtavassa huippuasiantuntijoiden organisaatiossa? Rantalaisella yhdistyvät vastuu ja vapaus sekä mahdollisuus hyödyntää osaamistasi monipuolisesti!
Rantalainen on Suomen johtava asiantuntijaorganisaatio talous- ja palkkahallintoalan palveluliiketoiminnassa. Rantalainen palvelee yli 100 eri toimipisteellä Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Tarjoamme kaikenkokoisten asiakkaidemme liiketoiminnan menestyksen tueksi monipuoliset talous- ja palkkahallinnon, henkilöstöhallinnon sekä yritysverotuksen palvelut. 30 000 asiakasyrityksemme käytössä on yli 2 000 huippuasiantuntijan osaaminen. Tutustu meihin tarkemmin sivuillamme.
Etsimme nyt kaksikielistä asiantuntijaa rooliin TAX ADVISOR osaksi M&A and Tax Services -tiimiämme!
Tax Advisor -roolissa työskentelet asiakastoimeksiantojen parissa monipuolisissa verotukseen, yritysjärjestelyihin ja muihin liikejuridisiin kysymyksiin liittyvissä tehtävissä osana jo yli 20 hengen kokoista ja edelleen kasvavaa M&A and Tax Services -asiantuntijayksikköämme. Olet mukana tukemassa asiakasyritystemme liiketoimintaa ja toteutat itsenäisesti sekä läheisessä yhteistyössä kollegoidesi kanssa erilaisia kertaluonteisia selvityksiä ja laajempia projektitoimeksiantoja. Taustalla sinulla on siis aina osaavan tiimisi tuki ja yhdessä kehitämme toimintaamme jatkuvasti.
Toimeksiannot ja projektit voivat liittyä esimerkiksi verotukseen, yritysten rakennesuunnitteluun ja niistä seuraaviin yritysjärjestelyihin tai esimerkiksi yrityskaupan eri vaiheissa avustamiseen. Toteutamme asiakkaillemme laajasti erilaisia vero-/yhtiöoikeudellisia selvityksiä ja yritysjärjestelykokonaisuuksiin liittyviä toimeksiantoja. Myös toimeksiantoihin liittyvät muut liikejuridiikan kysymykset kuuluvat erikoisosaamisemme piiriin. Haluammekin aina palvella asiakkaitamme mahdollisimman kokonaisvaltaisesti.
Yksikkömme veroasiantuntijat ja yritysjuristit osallistuvat lisäksi Rantalaisen muiden asiantuntijoiden osaamisen kehittämiseen, joten työnkuvaan voi kiinnostuksesi mukaan kuulua myös sisäistä tukea tai koulutustilaisuuksien järjestämistä. Halutessasi voit myös esimerkiksi osallistua Rantalaisen asiakastilaisuuksien järjestämiseen tai tuottaa asiantuntijasisältöjä Rantalaisen julkaisukanaviin yhdessä viestinnän asiantuntijoidemme kanssa.
Monet ruotsinkielisistä asiakkuuksistamme ovat Pohjanmaan alueella, mutta tiimistämme löytyy asiantuntijoita ympäri Suomen. Voit hyödyntää oman asuinpaikkasi mukaan haluamiasi Rantalaisen toimipisteitä ja työskennellä etänä toiveidesi mukaan.
Mitä Rantalainen tarjoaa sinulle?
Tarjoamme sinulle kiinnostavan ja vastuullisen roolin alansa johtavassa ja yhä kasvavassa asiantuntijaorganisaatiossa. Saat meillä huippuasiantuntijoiden sisäisen tuen työhösi, laajat koulutusmahdollisuudet ja nykyaikaiset työvälineet, kuten sähköpöydän etätyöskentelyyn. Joustavana työnantajana tarjoamme sinulle vapauden suunnitella omaa työtäsi, liukuvan työajan ja etätyömahdollisuuden, jotta työn ja muiden elämän osa-alueiden yhdistäminen olisi sujuvaa.
Haluamme olla alamme paras työpaikka nyt ja tulevaisuudessa! Rantalaisella jokaista työntekijää arvostetaan omana itsenään ja sinua odottaakin meillä hyvä työympäristö sekä reilu arvomaailma. Meillä panostetaan laadukkaaseen esihenkilötyöhön ja uramahdollisuuksiin talon sisällä. Lue lisää kattavista henkilöstöeduistamme sekä Rantalaisesta työnantajana sivuiltamme ja kurkkaa meillä Senior Tax Advisor -roolissa työskentelevän Katin työntekijätarina.
Asiantuntijoidemme mielestä parasta Rantalaisella on:
"Toisia tukeva, tsemppaava ja matalahierarkkinen työilmapiiri. Sekä ihanat työkaverit!"
"Joustavat työajat, helpottaa kummasti ruuhkavuosia :)"
"Etätyö, liukuva työaika ja mukavat asiakkaat!"
Mitä toivomme sinulta?
Toivomme, että sinulta löytyy jo kokemusta erityisesti tuloverotukseen ja/tai yritysjärjestelyihin liittyvistä tehtävistä. Tunnet aiheeseen liittyvät yleiset säädökset sekä oikeuskäytäntöä ja pystyt soveltamaan niitä myös käytännössä. Lisäksi toivomme, että konsultoiva asiakastyö on sinulle mieluisaa. Sopiva koulutustausta voi olla esimerkiksi kaupallinen (KTM) tai hallinto- tai oikeustieteellinen (HTM/OTM).
Tehtävä vaatii aktiivista ja itseohjautuvaa työotetta sekä hyviä vuorovaikutustaitoja, sillä teet paljon yhteistyötä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa. Toivommekin, että viihdyt aktiivisen tekemisen parissa niin asiakkaiden kuin kollegoidenkin kanssa! Tässä tehtävässä tarvitset sujuvaa suomen ja ruotsin kielen osaamista, sillä palvelet asiakkaita molemmilla kielillä. Myös englannin kielitaitoa tarvitaan silloin tällöin.
Hae paikkaa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 26.3.2025. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja teemme valinnan heti sopivan henkilön löydyttyä eli älä turhaan odota viimeiseen hakupäivään! Rekrytointiprosessiin kuuluu kaksi haastattelukierrosta sekä soveltuvuusarvio. Lisäksi tarkistamme tehtävään valittavan henkilön luottotiedot rekrytointiprosessin loppuvaiheessa.
Jos haluat kuulla lisää tehtävästä tai tulevasta tiimistäsi, olethan yhteydessä meihin!
Lisää tehtävästä kertoo Verotus ja yritysjärjestelyt -toiminnon johtaja Mikko Heiskanen (010 321 6738, [email protected]) sekä tiiminvetäjä Milena Pohjola (010 321 6710, [email protected]).
*
Skulle du vara intresserad av en utmanande och självstyrande roll med konsultuppdrag inom beskattning och företagsreglering, ett inspirerande team och trevliga kollegor, och en smidig kombination av arbete och fritid? Skulle du vilja arbeta bland expterter i en ledande organisation inom branschen? Hos Rantalainen kombineras ansvar och frihet med möjlighet att utnyttja ditt kunnande på ett mångsidigt sätt!
Rantalainen är Finlands ledande expertorganisation inom servicebranschen i ekonomiförvaltning och löneadministration. Rantalainen står till tjänst på över 100 kontor i Finland, Sverige och Norge. Vi erbjuder som stöd för framgång mångsidiga tjänster inom ekonomiförvaltning, löneadministration, personaladministration och företagsbeskattning till våra kunder i alla storlekar. Våra över 30 000 kundföretag har till sitt förfogande expertisen av våra över 2 000 toppexperter. Lär känna oss mer i detalj på vår hemsida.
Vi söker nu en tvåspråkig expert för rollen TAX ADVISOR som en del av vårt M&A and Tax Services-team!
Som Tax Advisor kommer du att arbeta i kunduppdrag med varierande uppgifter gällande beskattning, företagsreglering och andra affärsjuridiska frågor. Du kommer att vara en del av vår expertenhet M&A and Tax Services som redan har mer än 20 experter och fortfarande växer. Du stöder våra kundföretags affärsverksamhet och genomför olika engångsutredningar och mer omfattande projektuppdrag självständigt och i nära samarbete med dina kollegor. Du har alltid stöd av ditt kunniga team och tillsammans utvecklar vi ständigt vår verksamhet.
Uppdrag och projekt kan till exempel vara inom beskattning, företagsstrukturplanering och de resulterande företagsomorganisationerna, eller till exempel att bistå i de olika stadierna av ett företagsköp. Vi utför ett brett spektrum av skatte-/bolagsrättsliga utredningar och uppdrag relaterade till företagsregleringshelheter för våra kunder. Även andra affärsjuridiska frågor relaterade till uppdragen tillhör vår specialkompetens. Vi vill alltid stå till tjänst för våra kunder så heltäckande som möjligt.
Skatteexperterna och företagsjuristerna i vår enhet deltar också i utvecklingen av kompetensen hos Rantalainens övriga experter, så beroende på dina intressen kan arbetsbeskrivningen också innehålla internt stöd eller att hålla utbildningar. Om du vill kan du också delta i att organisera Rantalainens kundevenemang eller producera expertinnehåll för Rantalainens publiceringskanaler tillsammans med våra kommunikationsexperter.
Många av våra svenskspråkiga kunder finns i Österbottenregionen, men vårt team består av experter från hela Finland. Du kan använda Rantalainens kontor som ligger närmast dig och arbeta på distans enligt dina önskemål.
Vad erbjuder Rantalainen dig?
Vi erbjuder dig en intressant och ansvarsfull roll i en ledande och fortfarande växande expertorganisation inom branschen. Vi erbjuder dig internt stöd av toppexperter, omfattande utbildningsmöjligheter och moderna arbetsverktyg, till exempel ett elektriskt skrivbord för distansarbete. Som en flexibel arbetsgivare erbjuder vi dig friheten att planera ditt arbete, flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete så att det är smidigt att kombinera arbete och andra aspekter av livet.
Vi vill vara den bästa arbetsplatsen inom vår bransch nu och i framtiden! Hos Rantalainen respekteras samtliga anställda som individer och och här väntar en bra arbetsmiljö och rättvisa värderingar. Vi satsar på kvalitativt chefsarbete och interna karriärmöjligheter. Läs mer om våra omfattande personalförmåner och Rantalainen som arbetsgivare på vår hemsida och ta del av Senior Tax Advisor Katis karriärberättelse.
Enligt våra experter är det bästa med Rantalainen:
"En stödjande, uppmuntrande och låghierarkiskt arbetsklimat. Och härliga kollegor!"
"Flexibla arbetstider som underlättar småbarnsåren :)"
"Distansarbete, flexibel arbetstid och trevliga kunder!"
Vad önskar vi av dig?
Vi hoppas att du redan har erfarenhet av uppdrag särskilt inom inkomstbeskattning och/eller företagsreglering. Du känner till de allmänna författningar och rättspraxis i ämnet och kan tillämpa dem i praktiken. Dessutom hoppas vi att du gillar konsultativt kundarbete. En lämplig utbildningsbakgrund kan till exempel vara inom handel (EM) eller förvaltning eller juridik (FöM/JM).
Uppgiften förutsätter ett aktivt och självständigt arbetssätt och god interaktionsförmåga, då du samarbetar med både interna och externa intressenter. Därför hoppas vi att du trivs med aktivt arbete både med kollegor och kunder! I den här tjänsten behöver du flytande kunskaper i finska och svenska eftersom du ska betjäna kunder på båda språken. Kunskaper i engelska behövs också ibland.
Lämna in din ansökan snarast möjligt, dock senast 26.3.2025. Vi behandlar ansökningar redan under ansökningstiden och gör valet då en lämplig person hittas. Vänta alltså inte till sista ansökningsdagen! Rekryteringsprocessen omfattar två intervjuomgångar och en lämplighetsbedömning. Dessutom kontrollerar vi kreditupplysningar för personen som väljs för uppgiften i slutet av rekryteringsprocessen.
Om du vill veta mer om uppgiften eller ditt blivande team, vänligen kontakta oss! Mer information om uppgiften får du av Mikko Heiskanen, direktör för enheten Beskattning och företagsreglering (010 321 6738, [email protected]) och teamledare Milena Pohjola (010 321 6710, [email protected]).