Skip to main content

Talous- ja hallintoassistentti (sijaisuus)

TYÖTEHTÄVÄ

Talous- ja hallintoassistenttina työskentelet monipuolisessa roolissa, jossa yhdistyvät taloushallinnon ja yleishallinnon tehtävät. Tehtävässä toimit osana pientä, tiivistä tiimiä ja raportoit talous- ja hallintojohtajalle. Työ on kokoaikainen määräaikainen sijaisuus. Työ alkaa 7.1.2026 ja kestää alustavasti toukokuun loppupuolelle asti. Työskentely tapahtuu asiakkaamme toimipisteessä Helsingissä.

Talous- ja hallintoassistenttina tärkeimpiä työtehtäviäsi ovat:

👉 Ostolaskutus ja Myyntilaskutus sekä niiden seuranta
👉 Talous- ja hallintojohtajan avustaminen kuten raportointi, budjetin seuranta ja budjetoinnissa avustaminen
👉 Matka-, seminaari- ja tapahtumajärjestelyt: majoitusten ja matkojen varaaminen, tapahtumien hallinnointi
👉 Toimistopalvelut: asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostitse ja kasvokkain toimistolla
👉 Jäsenrekisterin hallinnointi ja muu hallinnollinen avustus kuten toimiston ylläpidolliset asiat


Työskentelet vuokratyösuhteessa, jolloin Adecco on työnantajasi. Työsuhde alkaa 7.1.2026.


MITÄ TARJOAMME 

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä monipuolisessa ja vastuullisessa roolissa, jossa pääset kehittämään osaamistasi talous- ja hallinnon tehtävissä. Saat arvokasta kokemusta ja pääset työskentelemään osana tiivistä ja yhteistyöhön panostavaa tiimiä. Työympäristö on lämminhenkinen ja tehtävä tarjoaa avaimet merkitykselliseen työhön. Lisäksi tarjoamme modernit työvälineet ja mahdollisuuden hyödyntää joustavia työskentelytapoja.

👉 Mahdollisuuden kehittää talous- ja hallinto-osaamista monipuolisissa tehtävissä
👉 Työn, jossa arvot ja merkityksellisyys ovat keskiössä
👉 Tiiviin ja kannustavan työyhteisön tuen
👉 Modernit työvälineet
👉 Joustavat työskentelytavat sovitusti

 

ODOTAMME SINULTA

Tehtävässä menestyäksesi sinulla on aiempaa kokemusta talous- ja hallinnon tehtävistä sekä soveltuva koulutustausta.

Lisäksi odotamme seuraavien järjestelmien osaamista:
👉 Netvisor-taloushallinnon järjestelmä
👉 Microsoft Excel
👉 Lyyti-tapahtumanhallintajärjestelmä

Työtehtävän kannalta tärkeitä ominaisuuksia ovat:
👉 Huolellisuus ja tarkkuus taloushallinnon tehtävissä
👉 Kyky hallita useita tehtäviä samanaikaisesti
👉 Oma-aloitteisuus ja palveluhenkinen työote
👉 Sujuva suomen kielen taito ja hyvä englannin osaaminen


Adecco

Olemme yli 20 vuoden ajan yhdistäneet taitavia työntekijöitä mielenkiintoisiin työpaikkoihin. Adecco on osa maailman suurinta ja johtavaa henkilöstöratkaisuja tarjoavaa Adecco Groupia, jolla on maailmanlaajuisesti 5000 toimipistettä yli 60 maassa. Globaalista taustastamme huolimatta meillä on vankka paikallistuntemus Suomen eri alueista. Lue lisää meistä osoitteessa www.adecco.fi.

OTA YHTEYTTÄ

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen nopeasti, sillä täytämme paikan heti, kun löydämme sopivan henkilön. Emme odota hakuajan päättymistä, joten hae heti tänään!

Tehtävän hakuaika loppuu 17.12.2025 mennessä. Jos sinulla on kysyttävää työtehtävästä tai hakuprosessista, otathan yhteyttä rekrytoinnista/hausta vastaavaan HR-konsulttiin Adeccolla:

📩 Eetu Törrönen, Adecco [040-1583152 tai [email protected]]

 

Kiitos hakemuksestasi!

]]>

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Talous- ja hallintoassistentti (sijaisuus)

Adecco
Helsinki
Määräaikainen ja projektityö, Vakituinen, Kokopäiväinen

Julkaistu 11.12.2025

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti