Kiinteistöhuollon asiakkuuskoordinaattori, koko Suomi
Coor on yksi Pohjoismaiden johtavista kiinteistöpalveluiden tuottajista, jolla on asiantuntemusta yli sadasta tukipalvelusta erilaisiin kiinteistöihin. Toimimme Suomessa valtakunnallisesti, ja palveluvalikoimaamme kuuluu asiakaslähtöisiä kiinteistöpalveluita, joita kehitetään jatkuvasti paremmiksi. Coor-konsernin pääkonttori sijaitsee Ruotsissa, ja yhtiö on listattuna Tukholman Nasdaq-pörssiin. Konsernin liikevaihto on noin 12 600 miljoonaa Ruotsin kruunua ja henkilöstömäärä lähes 12 000. Suomessa Coorin liikevaihto on 60 miljoonaa euroa ja työntekijöitä on noin 1 200.
Etsimme nyt
KIINTEISTÖHUOLLON ASIAKKUUSKOORDINAATTORIA
Tehtävänäsi on vastata valtakunnallisen asiakkuutemme huoltokirjan valvonnasta sekä käytön koordinoinnista. Koska kyseessä on valtakunnallinen asiakkuus, voit työskennellä missä tahansa toimipisteellämme Espoossa, Turussa, Tampereella, Kuopiossa, Oulussa tai Rovaniemellä. Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen (37,5 h/vko). Aloitus tehtävässä on sopimuksen mukaan.
Työtehtäviisi kuuluu huoltokirjan ajantasaisen ja oikeanlaisen käytön varmistaminen sekä huoltokirjaraporttien laatiminen ja niiden kehittäminen. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä kiinteistöhuollon esihenkilöidemme sekä työntekijöidemme kanssa ja tuet heitä huoltokirjan käytössä. Kiinteistöhuollon asiakkuuskoordinaattorina olet myös tärkeässä osassa yhtenäistämässä toimintaamme ja kehittämässä prosessejamme eteenpäin yhdessä muun tiimin kanssa.
Haemme jatkuvasti uusia ajatuksia. Haluatko tulla jakamaan omasi?
Tarjoamme sinulle:
- Paikan yhdessä Pohjoismaiden johtavista kiinteistöpalveluyrityksistä
- Mahdollisuuden tehdä työtä vastuulliselle ja kestävää toimintaa harjoittavalle työnantajalle, joka kehittää jatkuvasti palveluitaan asiakkaiden odotuksia paremmin vastaaviksi
- Mielenkiintoisen tehtävän asiantuntevassa tiimissä, jossa pääset kehittämään omaa osaamistasi
- Innovatiivisuutta ja avoimuutta uusiin lähestymistapoihin, mikä mahdollistaa myös oman ammatillisen kehittymisesi
- Työhyvinvointiin ja työturvallisuuteen panostavan yrityskulttuurin
- Mahdollisuuden hybridityöskentelyyn
- Työsuhde-etuja, kuten lounas- ja virike-etu, laaja työterveyshuolto, vapaaehtoinen sairauskassa ja mielen hyvinvointipalvelu verkossa.
Mitä odotamme sinulta?
Sinulla on aikaisempaa kokemusta alalta ja tunnet kiinteistöhoidon tehtävät. Tulet työskentelemään tiiviisti eri sidosryhmien kanssa, joten odotamme sinulta hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja. Pystyt kuitenkin työskentelemään myös itsenäisesti ja sinulla on vahvat koordinointi- ja organisointikyvyt. Lisäksi odotamme, että sinulla on hyvät IT-taidot sekä kyky omaksua uusia järjestelmiä.
Katsomme eduksi FimX huoltokirjan tuntemuksen tai yleisesti huoltokirjojen toimintaperiaatteiden tuntemisen.
Tervetuloa yritykseen, jossa jokaisella on merkitys!
Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten haethan tehtävää mahdollisimman pian. Liitäthän hakemuksellesi sekä ansioluettelon että hakukirjeen. Rekrytointiprosessi pitää sisällään ainakin kaksi haastattelukierrosta. Tarkastamme tehtävään valitun henkilön referenssit.
Jätä hakemus: https://emp.jobylon.com/applications/jobs/322061/create/?utm_source=molf...
Työpaikan osoite: 02600 Helsinki
Työ alkaa: Työskentelyn aloitus sovitaan yhdessä
Työaika: Kokoaikatyö
Työn kesto: Toistaiseksi voimassa oleva
Hakuaika päättyy: 10.12.2025 00:00
Ilmoitus jätetty: 19.11.2025 11:55
Työmarkkinatorin ilmoitusnumero: d62c63ce-c933-44b2-b054-66e86d546383
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
.