Skip to main content

Office Coordinator

Etsimme asiakkaallemme 3stepIT:lle Office Coordinatoria vakituiseen ja osa-aikaiseen (2pv/vko) työsuhteeseen. Tulet työskentelemään 3stepIT:n pääkonttorilla Helsingin Ruoholahdessa ja toivomme sinulta valmiutta työskennellä toimistolta käsin. Tehtävän aloitus on mahdollisimman pian sopivan henkilön löydyttyä.

Meillä 3stepIT:llä on selkeä tarkoitus: huolehtia maailman teknologiasta. Teknologian elinkaarenhallinnan tarjoajana meillä on tavoite vähentää sähköisten laitteiden jätemäärää auttamalla yrityksiä kuluttamaan teknologiaa kestävämmin. Tarjoamme kokonaisvaltaisen lähestymistavan IT-laitteiden saatavuuteen, hallintaan ja päivittämiseen kustannustehokkaasti, turvallisesti sekä ympäristöystävällisesti. Tällä hetkellä palvelemme yli 3 000 asiakasta maailmanlaajuisesti ja osallistumme aktiivisesti kiertotalouteen kunnostamalla ja myymällä käytöstä poistuneita IT-laitteita. Näin estämme yli puolen miljoonan laitteen tuhoutumisen ja kaatopaikalle päätymisen joka vuosi.

Huolehtiminen on asenteemme. Huolehdimme asiakkaistamme, teknologiasta ja toisistamme. Tule siis mukaan huolehtimaan maailman teknologiasta 3stepIT:lle!

Roolissa olet keskeisessä asemassa toimiston sydämenä, joka takaa, että 3stepIT:läisillä on ensiluokkaiset työolosuhteet ja että toimistolla arkipäivän rutiinit sujuvat vaivattomasti. Pääset työskentelemään monipuolisten toimistotehtävien parissa ja lisämausteena työpöydältäsi tulee löytymään erilaisia HR- ja viestintätehtäviä. Tehtävä onkin loistava ponnahduslauta esimerkiksi HR-urasta haaveilevalle henkilölle!

Työtehtäviisi tulee kuulumaan muun muassa:

  • yhteistyön hallinnointi eri toimistoasioihin liittyvien toimittajien kanssa

  • toimiston ja neuvottelutilojen yleisilmeestä huolehtiminen

  • toimistotarviketilaukset

  • postin käsittely sekä kuriiripalveluiden hallinnointi

  • pysäköintipaikkojen ja HSL-matkakorttien hallinta

  • hotelli- ja matkustussopimuksiin liittyvät sisällöt ja käytännöt

  • erilaiset toimistoasioihin liittyvät viestintätehtävät

  • henkilö- ja kulkukorttien hallinnointi

  • toimistoasioihin liittyvien laskujen käsittely

  • tapahtumajärjestelyt sekä sisäisten koulutusten koordinointitehtävät

  • toimitilakehityksessä tukeminen

Millaista henkilöä etsimme?

Olet henkilönä iloinen ja energinen ja tuot omalla esimerkilläsi positiivisuutta koko työyhteisöön. Arvostamme ennen kaikkea oma-aloitteisuutta sekä sitä, että suhtaudut innolla viihtyvyyttä ja arjen toimivuutta parantavien seikkojen hoitamiseen. Asenteeltasi olet ratkaisukeskeinen ja toimeen tarttuva. Koet myös itsenäisen työskentelyn luontevaksi. Lisäksi tässä tehtävässä tärkeää on avoin ja joustava asenne.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää sekä suullista että kirjallista sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Hallitset sujuvasti tietotekniikan etkä pelkää omaksua uusia järjestelmiä. Katsomme eduksesi kokemuksen asiakaspalvelutehtävistä tai muista vastaavanlaisista toimistotehtävistä.

Mitä tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen tehtävän, jossa pääset työskentelemään sekä kasvattamaan osaamistasi monipuolisissa toimisto- ja hr-tehtävissä. Tueksesi saat hauskan ja helposti lähestyttävän työyhteisön, jossa välitetään aidosti toisistaan.

Työsuhde solmitaan Baronan kanssa, jolloin käytössäsi ovat myös Baronan työsuhde-etuudet, kuten kattava työterveyshuolto ja monipuoliset ostoedut, erilaiset maksuttomat tapahtumat ja koulutukset sekä työelämään ja työnhakuun liittyvä konsultointi.

Kuulostaisiko tämä seuraavalta työpaikaltasi?

Mikäli tämä tehtävä kuulostaisi juuri sinulta ja kokisit olevasi nappivalinta tehtävään, toivottavasti kuulemme sinusta pian! Olisi mukava tutustua sinuun lisää. Voit hakea tehtävään jättämällä hakemuksen urasivustomme kautta. Hakuaikaa on ke 29.5. saakka, mutta ei kannata aikailla, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä ja rekrytointiprosessista antaa Baronan rekrytointikonsultti Anna Hedman. Annan tavoitat numerosta +358 44 4910638 tai sähköpostitse [email protected]. Tietosuojasyistä emme voi käsitellä sähköpostitse saapuneita hakemuksia, joten toimitathan hakemuksesi järjestelmämme kautta.

Hae paikkaa viimeistään 29.05.2024 20:59 mennessä.

3 Step IT Oy

Teknologian kiertotalouskumppanisi.Autamme organisaatioita hallinnoimaan ja kuluttamaan laitteita vastuullisesti ja tietoturvallisesti. Kiertotalousratkaisussamme on 3 steppiä: hankinta, hallinta ja uusinta. Kutsumme sitä teknologian elinkaaren hallinnaksi.

Rekrytointia hoitaa Barona

Barona HR ohjaa HR:n ja hallinnon ammattilaiset uusille innostaville urapoluille. Työllistämme HR:n ja hallinnon osaajia laajasti eri toimialoille – assistenttitehtävistä johtotasolle asti. Autamme sinua pysymään mukana muutoksessa ja kehittämään osaamistasi, jotta se palvelee yritysten osaamistarpeita parhaiten myös tulevaisuudessa ja saat onnistumisen iloa urallasi.

Barona auttaa sinua rakentamaan työelämästä itsesi näköistä. Tuemme sinua kaikissa urasi eri käänteissä, Suomessa ja kansainvälisesti.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Office Coordinator

Barona HR
Helsinki
Espoo
Vantaa
Osa-aikainen ja tuntityö, Vakituinen

Julkaistu 22.05.2024

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti