Skip to main content

Palveluneuvoja, K-Auto Vantaa

Hakuaika alkaa: 22.01.2024
Hakuaika päättyy: 29.02.2024

Etsimme joukkoomme innokkaan asiakaspalvelijan kesätöihin

Palveluneuvojan tehtävässä tulet osallistumaan aktiivisesti hyvän asiakaskokemuksen varmistamiseen. Olet osa maahantuonnin asiakaspalvelutiimiä, jonka pääsääntöisinä tehtävinä ovat asiakaspalautteiden käsittely, reklamaatioiden koordinointi, sidosryhmien ohjaaminen ja tukeminen asiakastapauksissa, sekä virallisten vastineiden luominen. Lisäksi tehtävään sisältyy laajasti erilaisia vastuita palvelukumppaneiden ohjaamisesta aina GDPR-tietopyyntöihin saakka. Tiimi toimii tärkeänä rajapintana autovalmistajien, jälleenmyyjien ja K-Auton kaikkien osastojen välillä. Yhteisenä tavoitteena on varmistaa, että asiakaspalvelu on mahdollisimman sujuvaa.

Mikäli sinulla on kokemusta asiakkaiden palvelemista ja innostut laadukkaan palvelun tuottamisesta kirjallisissa kanavissa, tämä tehtävä on sinulle. Jos lisäksi löytyy kokemusta autoalalta, tai muuten vaan intohimoa autoihin, tämä voi olla unelmatehtäväsi! Olet haluamamme kollega kesäksi jos lisäksi olet henkilö joka viihtyy tiimin kanssa mutta pärjää hyvin myös itsenäisessä työskentelyssä. Tarvittaessa lähdet oma-aloitteisesti hakemaan tietoa, tai selvittämään asioita, saadaksesi asiakkaalle laadukkaan vastauksen. Olet tehokas, haluat olla tuottava ja tukea tiimin tekemisessä päivittäin. Pystyt ilmaisemaan itseäsi hyvin sekä kirjallisesti että suullisesti. Jos tämä kuulostaa sinulta, haethan meille töihin!

Me tarjoamme sinulle:

  • monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtävän avainasemassa olevassa tiimissä
  • mahdollisuuden kehittyä asiakaspalvelutyössä
  • näköalapaikan autoalalla
  • digitalisaatioon kannustavasti suhtautuvan työympäristön
  • inspiroivan ja ammattimaisen työyhteisön tuen
  • mahdollisuuden uran aloitukselle isossa organisaatiossa
  • konsernin laajan tuen ja työsuhde-edut

Odotamme sinulta:

  • aitoa innostusta ja kokemusta asiakaspalvelusta ja mielellään autoalasta
  • innostusta ja kokemusta laadukkaan kirjallisen palvelun tuottamisesta
  • oma-aloitteellisuutta, aktiivisuutta ja paineensietokykyä
  • tiimipelaajan positiivista asennetta ja kykyä verkostoitua
  • kykyä pitää monta palloa ilmassa samaan aikaan
  • vastuunottamista ja ongelmanratkaisukykyä
  • soveltuvaa koulutusta (autoala, kaupallinen, tekninen)
  • hyvää Microsoft Office -tuotteiden hallintaa ja mielellään kokemusta kontaktihallinta- tai tiketöintijärjestelmästä
  • hyvää suullista ja kirjallista englannin ja suomen kielitaitoa

K-ryhmässä ja K-Autolla voit olla kehittämässä ihmisten arkea helpottavia ratkaisuja. Meillä työskentelet alan ajankohtaisimpien mahdollisuuksien parissa, niin kuluttaja- kuin yrityspuolellakin sekä pääset toistuvasti mukaan mielenkiintoisiin haasteisiin.

K-ryhmä on uudistuva, vahva ja vastuullinen toimija seitsemässä maassa, ja meillä voit rakentaa uran eurooppalaisen kaupan huippuosaajien rinnalla. Tarjoamme sinulle joka päivä yhä mielenkiintoisempaa tekemistä sekä uusia näköaloja. Pidämme myös visusti huolta toisistamme, asiakkaista, yhteiskunnasta ja ympäristöstä.

Tehdään hyvä kauppa - tule K-ryhmään.

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalvelujohtaja Katja Wester, sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 010 533 2113 tiistaina 30.1.2024 tai maanantaina 5.2.2024 klo 9-15.

Lähetä hakemuksesi 29.2.2024 mennessä oheisen linkin kautta.

Haastattelut aloitetaan heti ja valinnan teemme heti oikean henkilön löydyttyä.

Suoritamme huumausainetestauksen koeajan aikana.

Kesko on suomalainen kaupan alan edelläkävijä. Toimimme päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Toimialamme ja ketjumme toimivat tiiviissä yhteistyössä kauppiasyrittäjien sekä muiden kumppaneiden kanssa.

Kesko ja K-kauppiaat muodostavat K-ryhmän*, joka on Suomen suurin ja Pohjois-Euroopan suurimpia kaupan alan toimijoita. K-ryhmän vähittäismyynti oli noin 15 miljardia euroa vuonna 2021. Kesko ja K-kauppiaat työllistävät yhdessä noin 39 000 henkeä ja koko K-ryhmä työllistää noin 45 000 henkeä.

Vastuullisuus on keskeinen osa Keskon strategiaa. Edistämme vastuullisuutta koko arvoketjussa aina tuotannosta asiakkaan valintoihin asti. Vastuullisuustyömme painopisteitä ovat ilmastonmuutoksen hillintä, kestävä hankinta ja vastuu ihmisistä. Luomme laaja-alaisesti arvoa koko yhteiskuntaan.

Kesko vaikuttavuus

Kesko synnyttää merkittävimmät positiiviset vaikutuksensa liittyen verojen maksamiseen ja ravitsemukseen, luokissa Yhteiskunta ja Terveys.

Kesko synnyttää merkittävimmät negatiiviset vaikutuksensa tai käyttää resursseja liittyen kasvihuonekaasupäästöihin ja niukkaan osaamispääomaan, luokissa Ympäristö ja Tieto.
Upright data for Kesko

Klikkaamalla graafia pääset näkemään koko Kesko Oy vaikuttavuusprofiilin.

Mikä vaikuttavuusprofiili?

Nettovaikutusprofiilin on mallintanut Upright Project. Profiili perustuu tieteellisen tutkimuksen ymmärrykseen erilaisten tuotteiden ja palveluiden vaikutuksista. Profiili kertoo mihin asioihin sinäkin olet mukana vaikuttamassa tämän työpaikan kautta. Lisätietoa Uprightista löydät täältä.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti