Skip to main content

Palveluasiantuntijoita, Yhteyskeskus, Jyväskylä

Yrityksen kuvaus:

Kela vastaa Suomessa asuvien perusturvasta eri elämäntilanteissa. Kela on monien mahdollisuuksien uudistuva työpaikka, jossa työskentelee noin 8 000 ammattilaista. Kela on savuton työpaikka.

Työn kuvaus:

Kela vastaa Suomessa asuvien perusturvasta eri elämäntilanteissa. Kela on monien mahdollisuuksien kehittyvä työpaikka, jossa työskentelee yli 8 500 ammattilaista. Palvelemme ympäri maata toimistoissa, puhelimitse ja verkossa. Kela on savuton työpaikka.

Kelan Yhteyskeskus on yli 400 asiakaspalvelun ammattilaisen työyhteisö. Toimimme viidellä eri paikkakunnalla ja hoidamme Kelan puhelinpalvelua valtakunnallisesti. Vuosittain hoidamme lähes 2 miljoonaa asiakaskontaktia.

Haemme Yhteyskeskukseen Jyväskylään palveluasiantuntijoita eri pituisiin määräaikaisiin työsuhteisiin. Tehtävät alkavat helmikuussa.

Oletko asiakaspalveluhenkinen tekijä ja innokas oppija? Nautitko asiakkaiden auttamisesta ja erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamisesta? Hienoa, niin mekin!

Työssäsi ohjaat ja neuvot kokonaisvaltaisesti eri elämäntilanteissa olevia Kelan asiakkaita puhelimitse. Olet tärkeässä roolissa asiakkaan ja Kelan kohtaamisissa. Hyödynnät tiedonhakutaitojasi, kun käytät asiakkaiden neuvontaan erilaisia tietojärjestelmiä. Toimit tavoitteellisesti, laadukkaasti ja tehokkaasti kiireisissäkin tilanteissa.

Voit sopia tehtävään, jos sinulla on

- soveltuva ammatillinen tai korkeakoulututkinto
- kokemusta vaativista asiakaspalvelutehtävistä ja aitoa halua asiakaspalvelutyöhön
- hyvät vuorovaikutustaidot
- paineensietokykyä, oma-aloitteisuutta, ratkaisukeskeisyyttä ja joustavuutta
- hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito

Työssä on eduksi, jos sinulla on sosiaalialan koulutus, kokemusta sosiaalialan tehtävistä sekä hyvä englannin kielen taito.

Tarjoamme sinulle:

- perehdytyksen tehtäviin
- osaavan ja kannustavan työyhteisön tuen
- merkityksellisen ja vastuullisen työn sosiaaliturvan ytimessä
- puhelinpalvelun modernit työvälineet ja viihtyisän työympäristön
- avoimen ja kehittyvän työyhteisön
- lounasedun
- tukea liikunnan ja kulttuurin harrastamiseen
- polkupyöräedun
- kattavat työterveyspalvelut

Jos koet, että hyvä asiakaspalvelu on kiinni oikeasta asenteesta ja halusta auttaa ihmisiä haastavissa elämäntilanteissa, tule meille töihin!
Työskentelet osana noin 12-14 henkilön tiimiä. Yhteyskeskuksen palveluaika on ma - pe klo 9-16, työvuoro voi sijoittua klo 7:45-17:00 väliin. Työpäivän pituus on 7t 15min. Tehtävän palkka on alkaen 2 439 e/kk (C1).

Ensimmäinen haastattelukierros tehdään mahdollisesti videohaastatteluna. Kutsu haastatteluun lähetetään sähköpostitse. Voimme tehdä haastatteluita ja palkkauksia jo hakuaikana.

Kiinnostuitko?

Lisätietoja antaa puhelimitse perjantaina 9.12. klo 15-16 ja perjantaina 16.12. klo 10-11 ryhmäpäällikkö Tiina Purmonen, p. 050 307 3905.

Lue lisää Kelasta työnantajana osoitteessa www.kela.fi/rekrytoi ja hae tehtävää 21.12.2022 mennessä. Onnistuneesta hakemuksesta saat vahvistuksen sähköpostiisi. Liitä hakemukseesi mukaan hakemuskirje ja ansioluettelo.

WWW-osoite: http://www.kela.fi
Yhteystiedot: Tiina Purmonen - 0503073905
Työpaikan osoite: Jyväskylä, FI, 40100 JYVÄSKYLÄ
Palkkaus: Määritettävä
Työaika: kokoaikatyö
Työn kesto: yli 12 kuukautta
Haku päättyy: 21.12.2022 klo 23:59
Ilmoitus jätetty: 07.12.2022
TE-palvelujen ilmoitusnumero: 11739340

Lähde: TE-palvelujen asiakastietojärjestelmä

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Palveluasiantuntijoita, Yhteyskeskus, Jyväskylä

Jyväskylä
Kokopäiväinen, Vakituinen
3 - 5 vuotta

Julkaistu 22.12.2022

Yrityksen liikevaihto: 
Ei käsitteellisesti ole
Yrityksen koko: 
Yli 1000 henkilöä
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti